팔로어

2007년 10월 24일 수요일

再累都值得

再累都值得
就只是为了搬出鼓外住

人生不也是那样 ^.^

很多时候
问和答就是最直接的方法

那也是最笨的方法
但是。。。
搞懂了以后
谁不都从笨变聪明了?

叮~!
敲钟了。。。人生,上课,下课

世界中で いちばん 大切な人に 会った

댓글 29개:

fierce momo +__x :

叮~!吃消夜

poŖků oTäkũ © :

完全看不懂

chung fei woon :

me 2 ~~~

魔鬼 飛飛 :

^.^.. 加油..為了你的未來~

魔鬼 飛飛 :

人生...很大的一個課題..難..
但是還是百分百支持你~

szechyi saw :

呵呵呵
有时答了也不懂
有时不想答的就耍太极
把问题吞回肚里去~

打鼓 お! :

不懂的人去听 小田和正的《心》 :-)

http://wingcom.multiply.com/music/item/806

打鼓 お! :

所以。。。不要为了为什么 =)

我相信答案都会出现的~

http://wingcom.multiply.com/journal/item/842

szechyi saw :

哈哈哈哈哈,笨蛋!
之前就是看了那篇才拿来引用下

打鼓 お! :

saya amat susah hati sekarang

szechyi saw :

pergilah melanggar dinding!

打鼓 お! :

walaupun saya bodoh seperti yang kau panggil saya bodoh yang telah menyakitkan hati saya sehingga menjadi susah hati, tapi saya tak akan mencederakan tubuh saya demi perkataan-perkataan sedemikian. saya tak akan menlanggar dinding

打鼓 お! :

saya kuat! tahu....hahaha

szechyi saw :

MELANGGAR dinding akan menjadikan awak lebih pandai tau? sekarang menjadilah saya yang sangat susah hati

ping ping :

~~~~~~~~~~~~~~~~真的很累~~~~~~~~~~~~~~~~~~

toto 。 :

orang bodoh tidak boleh diubat~!

打鼓 お! :

saya memberi tunjuk ajar :P

打鼓 お! :

toto, cik telur marah saya bodoh....~ (titisan air mata teralir)

打鼓 お! :

:-) 加油

vivi leong :

:D

szechyi saw :

hahahaha,adakah kau sedang memarahi burung tu?

黑人蓝保 老鼠 :

我也一样....

charris chin :

吃午餐了!!

打鼓 お! :

sekali lagi, saya rasa amat susah hati

Irene Lim :

似懂非懂

Shawn ng :

始终都是真心地问,诚心的答。。。

天使 安琪 :

晚 上 好。。。


晚 上 没 钟 声 响

✖ weita ✖ :

出前一叮~!!

基 仔 :

睬你都傻,我叮o野食~~
:P