팔로어

2007년 10월 21일 일요일

偷偷爱着你/花样少年少女

Rating:★★★★
Category:Other
剧集名称:《偷偷爱着你/花样少年少女》《ikemen paradise》《Hanazakari no Kimitachi e》
更新说明:富士电视CX
主要演员:堀北真希 小栗旬 生田斗真 上川隆也
影视类型:青春偶像剧
上映日期:2007-7-3
国家地区:日本
配音语言:日语中文字幕
剧情简介:

女主角(芦屋瑞稀)偶然在电视上看到一个搞跳高男孩(佐野泉)的英姿,於是一见钟情,为了追求他,女扮男装转学进入佐野泉所就读的男校!和自己心上人同处一室发生的爱情故事……

댓글 32개:

vivi leong :

kawaii..

charris chin :

yesterday just saw the japan drama花样少年少女 at ipoh parade

打鼓 お! :

this one not bad :-)

基 仔 :

i saw in one U.
Wingcom borrow me.

ev hatake :

this one so much better than the taiwanese version
i feel

打鼓 お! :

yes, I can't agree no more :-)

szechyi saw :

lama dah habis tengok,memang lebih bagus daripada versi taiwan :>

打鼓 お! :

betul, walaupun saya baru menyaksi wayang ni, ia dapat memberikan saya satu "hmmmppp" yang jauh lebih baik daripada vesi taiwan. terumbang-umbang di langit...haha~

szechyi saw :

whoa~ terumbang-umbang di langit pula! hahahaha


dalam drama jepun, mereka cuba membawakan sesuatu mesej yang bermakna dan positif manakala drama taiwan biasanya kekurangan sesuatu yang memberi kepuasan dalam hati~

打鼓 お! :

sokongan tertinggi kepada puan telur...

szechyi saw :

cis! sepatutnya saya dipanggil 'cik' bukan 'puan', hng~!

szechyi saw :

berikan angpau yang berisi $$$ banyak~~~!!!

打鼓 お! :

maaf, bahasa saya teruk sekali....ampun tuan puteri telur

打鼓 お! :

saya miskin, tuan puteri

szechyi saw :

miskin tapi ada duit~~~

szechyi saw :

saya masih simpan drama ini kerana kemungkinan besar akan tonton lagi pada bila bila masa~

打鼓 お! :

jangan kau satu hari cuba mengguna "tahi jambatan" ini untuk mengenali si kacak, tahu~ :P

szechyi saw :

hahahaha~
kalau saya ada peluang ini,boleh cuba!

打鼓 お! :

si ikan emas akan cemburu

szechyi saw :

si ikan emas sendiri akan berasa gembira kerana saya tak kacau dia :P

打鼓 お! :

betulkah? amboi, kau pandai jadi perempuan~

szechyi saw :

wah, 'amboi' ini berbunyi macam cara mak cik bercakap, saya terfikir gayamu bercakap dengan macam tu~ hahahaha

打鼓 お! :

tentulah goyang golek~

打鼓 お! :

tahu dangdut tak? gelek gelek~

szechyi saw :

hahahahahha,sila mempersembahkan aksi ini semasa kita bertemu!

打鼓 お! :

kena bayar 17M

黑人蓝保 老鼠 :

呵呵...那么好看~~~

szechyi saw :

pastilah kau bayar saya 17M lo kerana rugilah saya terpaksa menonton persembahanmu

打鼓 お! :

apa? rugi? kau yang sepatutnya untung, saya jarang memberi persembahan yang percuma tahu~!!!!

szechyi saw :

kau lebih kerap memberi 17M supaya orang lain akan tonton persembahanmu!? :D

打鼓 お! :

tak mungkin~saya orang miskin

szechyi saw :

kau masih orang yang ada duit~